Τα νέα μας


Τα κάσιους είναι φίλοι μας, αλλά όχι και το κέλυφος τους.

Δεν θα μπορέσετε όμως να μαντέψετε γιατί δεν θα βρείτε κασιους με το τσόφλι τους, όπως θα βρείτε καρύδια, αμύγδαλα, φουντούκια. Η απάντηση είναι απλή: το τσόφλι περιέχει επικίνδυνες ουσίες. Τα κάσιους ανήκουν στην ίδια οικογένεια με τον δηλητηριωδη κισσό και τα έλαια που προκαλούν κνησμό, περιέχονται σχεδόν αυτούσια στο κέλυφος.
Δεν θα θέλατε να το ανοίξετε με τα χέρια ή δαγκώνοντας το μέχρι να σπάσει, έτσι δεν είναι;
Η κατανάλωση κασιους είναι μια καλή συνήθεια καθώς μπορεί να βοηθήσει στον έλεγχο του διαβήτη.
Είναι αγαπημένη τροφή σε Ινδία, Ταΐλάνδη, Kίνα ενώ τα συναντάμε και στην κουζίνα τους είτε μέσα σε σάλτσες ή σαν γαρνίρισμα. επίσης μπορούν να γίνουν μια υπεροχή κρεμά. πηγη: The Cracker / July 2014

Οι ξηροί καρποί που περιέχουν περισσότερες βιταμίνες,μέταλλα, Ω3 .

Σύμφωνα με έρευνα που έκαναν οι ειδικοί στο πανεπιστήμιο του Yale, οι ξηροί καρποί οι οποίοι περιέχουν περισσότερες βιταμίνες και μέταλλα, και λιγότερα κορεσμένα λιπαρά σε σχέση με τους υπολοίπους είναι:
Φουντούκια
Αμύγδαλα
Τα κλασικά καρύδια, ενώ είναι και πλούσια σε Ω3
Καρύδια Πεκαν
Φιστίκια Αιγίνης
Αράπικα φιστίκια
Μακαντέμια
Κάσιους

Πηγή: iatropedia.gr
www.iatropedia.gr/articles/read/930